Якщо ви отримали грант від Міжнародного фонду “Відродження”, то усіх матеріалах, які будуть створені в рамках вашого проєкту, необхідно розмістити позначення про підтримку Фонду. Це допоможе вам дотримуватися прозорості перед своєю авдиторією, а нам — оцінювати ефективність роботи в рамках проєкту.
Види маркування
Ви використовуватимете 5 видів такого позначення та їх комбінації:
- Логотип Міжнародного фонду «Відродження». Використовується для усіх візуальних матеріалів;
- Дисклеймер – текстове позначення Фонду як партнера вашого проєкту. Використовується для більшості текстових матеріалів;
- Інформер – коротка інформація про про Фонд. Використовується лише для великих матеріалів на кшталт книг та вебсайтів, що стали результатами вашого проєкту.
- Усна згадка – згадка про підтримку Фондом вашого проєкту, яку ви озвучуєте під час публічних заходів, інтерв’ю тощо;
- Тег фонду в Facebook або Instagram.
Ви можете поєднувати маркування Фонду з маркуванням власної організації, наприклад, додавати власний логотип, додавати в текст дисклеймера назву вашої організації або проєкту, додавати власний інформер в публікації тощо.
Логотип Фонду
Всі публікації, роздаткові матеріали, зображення для соціальних мереж, які розроблені в рамках проєкту мають супроводжуватись логотипом Міжнародного фонду «Відродження». Це допоможе візуально підтвердити партнерство з Фондом у реалізації вашого проєкту.
Логотип має розміщуватись на таких матеріалах, як:
- зображення для соціальних мереж;
- відеоролики та фільми;
- сувенірна продукція;
- слайди презентацій;
- програми, форми реєстрації та інші роздаткові матеріали для заходів;
- листівки, флаєри, буклети (як друоквані, так і електронні);
- інфографіка, інформаційні плакати;
- прес-релізи / прес-анонси;
- статті на сайті організації;
- банери;
- Техніка, якщо вона була закуплена за кошти проєкту.
Де не обов’язково розміщувати логотип:
- Предмети одягу або інша сувенірна продукція, якщо вона не містить логотипів інших організацій;
Використання з іншими логотипами
Ви можете вільно розміщувати свій логотип у комунікаційних матеріалах разом з логотипом Фонду. У випадку, якщо ваш проєкт співфінансується іншими донорами, ви можете використовувати також логотипи інших донорів.
Використання логотипу Фонду разом з логотипами політичних партій – заборонене.
Вибір правильної версії логотипу
Базовою версією логотипу є горизонтальний логотип у синьому кольорі. Ми пропонуємо використовувати його в усіх випадків крім тих, які описані нижче.

Якщо інші логотипи, поряд з якими розміщується логотип Фонду, є вертикальними, а не горизонтальними – ми радимо використовувати вертикальну версію логотипу.

Якщо логотип розміщується на монохромних або чорно-білих зображеннях або друкується в монохромній гаммі – ми радимо використовувати чорну версію логотипу. В такому разі горизонтальна версія буде базовою, а вертикальну слід використовувати, якщо лого Фонду розміщується поряд з іншими вертикальними логотипами.

Якщо логотип розміщується на чорному або темному фоні – ми радимо використовувати білу версію логотипу. В такому разі горизонтальна версія буде базовою, а вертикальну слід використовувати, якщо лого Фонду розміщується поряд з іншими вертикальними логотипами.

Англомовна версія
Для україномовних матеріалів використовується україномовна версія логотипу. Для англомовних матеріалів ми радимо використовувати англомовну версію логотипу.
Правила вибору орієнтації (вертикальна/горизонтальна) та кольору логотипу відповідають тим, що розміщені вище.



Розмір логотипу
Ви можете вільно змінювати розмір логотипу, не змінюючи його пропорції. Проте його розмір має бути достатнім, щоб логотип можна було розрізнити та зчитати зміст.
Місце розміщення
Ви можете розмістити логотипи у зручному вам місці. Ми радимо, щоб це був або правий верхній кут зображення, або ж правий нижній, проте його розміщення в інших місцях не буде трактуватися як порушення цих правил.

Суміщення з іншими логотипами
Ви можете вільно суміщати лого фонду з іншими лого. Якщо на зображенні присутні лише ваше лого (виконавця проєкту) та Фонду – ви можете розміщувати їх поряд.
Якщо на зображенні передбачено розміщення кількох логотипів організацій, додаткових логотипів органів влади або партнерських установ тощо, ми радимо візуально відділити лого Фонду від логотипів виконавців (наприклад, збільшити відступ між логотипом Фонду та іншими логотипами).


Зона захисту
Зона захисту навколо логотипу складає 0,5 висоти логотипу для горизонтальної версії, і 0,5 ширини для вертикальної версії. Наприклад, якщо висота розміщеного на буклеті логотипу Фонду складає 10 міліметрів, то на відстані 5 міліметрів навколо нього не можна розміщувати інші логотипи, надписи тощо.

Чого не можна робити з логотипом
Ми наполегливо просимо не вносити жодних змін у логотипи, які ви скачуєте за посиланнями вище.
Зокрема, ми суворо вимагаємо не вносити таких змін:
- Змінювати колір
- Змінювати шрифт надпису чи сам надпис
- Додавати /змінювати будь-які графічні елементи
- Додавати / змінювати надписи
- Змінювати пропорції емблеми чи надпису
- Змінювати пропорції між емблемою та надписом.
Якщо ви вважаєте, що для вашого макету потрібно внести будь-яку зміну в логотип, напишіть про це на pr@irf.ua і ми спільно визначимо, чи є це можливим.